Thursday 10 May 2007

Inceputurile

M-am instalat in Sandestin, Florida, intr-un fel de tabara
de vacanta. Cumva toata staiunea apartine de o firma care administreaza
hoteluri, baruri, magazine. Eu credeam ca e un singur club, dar de fapt
e o statiune intreaga. Toti angajatii stau la "casuta din preerie" si
nu glumesc cand zic asta, fiindca este undeva la marginea autostrazii.
Fara masina esti cam dependent de bus, care este literalmente un school
bus din ala galben cu un abtzibild lipit peste semnul de school bus.
Acest bus, care este legatura noastra cu realitatea, te transporta la
niste ore foarte bine stabilite in diverse locuri. Am ajuns oricum la
concluzia ca fara masina va fi cam plictisitor pe aici, deci lucram la
asta. Casuta din preerie e un ditamai complexul de aparatamente foarte
dragute (nu va imaginati ceva gen camin, nu se compara) si pana la
jumatatea lui mai vor fi cam 600 de oameni de toate natiile care locuim
aici si lucram pt sandestin. Se zice ca va fi tare distractiv si chiar
imi imaginez ca asa va fi. Ieri am avut un training foarte lung si plictisitor, dar macar
platit, unde am invatat totul despre statiune, discriminare rasiala si
sexuala si cum sa fugim in caz de incendiu. Foarte informativ. Ca
angajati la Sandestin avem tot felul de reduceri (10% la alcool ;)) si beneficii
(sala fitness, golf, tenis, biciclete, vaccin anti hepatita b :D)
gratuite sau cu reduceri substantiale. Azi inca avem zi libera si
mergem evident la o plaja prelungita. Oceanul si plaja sunt superbe.