Wednesday 15 July 2009

Barbierul din Sevilla sau Marcelo, frizerul (gay) din Lontue

Azi eram la o fabrica de mere, in Curico. Poveste lunga. Pe scurt: Curico este mai mult sau mai putin in centrul Chileului, iar eu mi-am mutat adresa temporar langa Curico, in minunatul sat Lontue (Stiati ca...podgoria Concha y Toro se afla in Lontue?). Am o mama noua si bunici si un frate si cativa unchi. Dar sa nu deviem de la subiect.
Azi eram la o fabrica de mere in Curico, unde lucreaza noul meu unchi. Fiind vegetariana ar fi trebuit sa ma simt ca un copil in "Candyland", dar ma simteam mai mult ca Elena Ceausescu intr-o vizita oficiala. In timp ce asteptam sa iasa merele pe banda rulanta ca sa observ cum se impart pe marime si pe culori (da, pe culori) simteam cum se deruleaza zilele mele aici.
Lontue este un satuc micut, dar am reusit sa imi creez triunghiul: locuiesc in centru, statia de microbuse e la 3 minute, scoala e la 5 minute, supermarketul la 4 minute. Mai departe de atat nu am ajuns pana ieri. Credeam ca Lontue e un sat banal si micut, dar cand am aflat ca exista un frizer gay, a crescut in ochii mei. Asa ca am fost sa il vad. Marcelo, ce nume suav, o combinatie intre mare si cer (mar y cielo), este mandrul proprietar al unei frizerii unisex unde merge toata lumea din sat. A fost prima oara ca am vazut un "maricon" in pantaloni de trening cu dungi verticale. Asa ca am avut dubii. Dar, mi-am zis eu, oricine stie sa taie niste varfuri, mai ales daca tunde un sat intreg.
Aici e iarna momentan...usor frigut...de fiecare data cand scriu data pe tabla, mi-e greu sa scriu Iulie, fiindca am o senzatie de Decembrie. Dar ieri, cand Marcelo a terminat sa imi faca parul, am vazut si un brad: in capul meu! Nimic ce o cordeluta buna si o guma de par nu pot ajusta ;)
Muchos besos de Chile!

4 comments:

Unknown said...

Am tot incercat sa raman pe firul povestii, dar n-am reusit sa scap de o intrebare: cum adica fabrica de mere?:))

Arinel said...

Pai poate ca fabrica de mere nu e cea mai buna denumire. O "enterprise" unde se culeg, spala, selectioneaza si impacheteaza (in cutii) mere ca sa fie exportate catre alte tari...face sens?

Owner said...

:)))) muchos besos! sa mai scrii!

Anna said...

hihi...un bradut e mai viu cu globuri colorate:D fii tare pana creste la loc!